Prestazione superiore cù tubu di carburu di silicium

Prestazione Superiore cù Tubu di Carburu di Siliciu

I tubi di Carburo di Siliciu sò cumpunenti d'alta prestazione utilizati in numerosi applicazioni esigenti. E so proprietà includenu una durezza eccellente, stabilità termica è resistenza à l'usura, corrosione è abrasione.

A ceramica SiC sinterizzata diretta vanta una eccellente resistenza à u scossa termica è un bassu coefficiente di espansione termica, rendenduli più adattati per l'applicazioni abrasive cà u carburu di tungstenu ligatu à cobalto in ambienti esigenti.

Durezza

Les tubes en carbure de silicium Kerui présentent une dureté supérieure, conduttività elettrica, resistenza à a corrosione è à l'usura è a durabilità eccezziunale à alta temperatura per l'usu in applicazioni industriali esigenti.

Questa ceramica unica hè cumposta da strutture tetraedriche di siliciu è atomi di carbonu ligati strettamente da forti ligami covalenti in u so reticulu cristallino., chì dà origine à a so durezza notevuli – supera i diamanti in durezza mentre vanta una resistenza à l'usura trè volte più grande di a ghisa.

U carburu di siliciu hè un materiale sempre più populari per i scambiatori di calore in l'industrii di processi chimichi per via di a so capacità di resistà à alte temperature è ambienti duri., è si trova ancu in i cumpunenti generale di a macchina industriale, cumpresi guarnizioni è parti di pompa.

Bassa espansione termica è u modulu di Young supera 400 GPa assicura eccellenti proprietà meccaniche è assicura stabilità dimensionale, cumpresi u so modulu di Young di più 400 GPa per eccellenti proprietà meccaniche. Inoltre, a so resistenza à l'abrasione è a corrosione supera quella di u carburu di tungstenu, facendu una scelta di materiale eccellente per i mandrini di vacuum, blocchi di lucidatura meccanica chimica, trasportatori di wafer è cuscinetti di vacuum.

Resistenza à a corrosione

U carburu di siliciu hè assai resistente à a corrosione, l'ossidazione è l'erosione in parechji ambienti chimichi. Per via di a so forza superiore è durabilità, u carburu di siliciu face una scelta di materiale ideale per i cumpunenti di cuscinetti di spinta è di ghjurnale à alte temperature cù u so modulu di Young chì supera. 400 GPa chì furnisce una stabilità dimensionale eccezziunale.

Bassu coefficient di espansione termica, L'alta resistenza meccanica è a longa vita di serviziu facenu di sti tubi una scelta eccellente per scambiatori di calore in applicazioni di fusione di metalli è di trasfurmazioni chimiche., oltri a tubi radiante in carburizing, forni di nitrurazione e di ricottura.

SiC sinterizzatu hè largamente utilizatu cum'è un cumpunente integrale in sistemi di prutezzione di armatura composti. Grazie à a so forza superiore è a tenacità, SiC sinterizzatu pò sustene l'impatti da i prughjetti à alta velocità senza cracking sottu u so impattu, furnisce una alternativa efficace à l'armatura d'acciaio chì pò succorsu à a corrosione è l'usura cù u tempu. Infatti, SiC hè unu di i materiali più duru di a Terra (superatu solu da u diamante è u carburu di boru).

Resistenza à alta temperatura

A struttura unica di lattice di carburu di silicium, cumpostu di ligami trà tetraedri di carbone è atomi di siliciu, li permette di furnisce una durezza significativa, forza meccanica, bassa espansione termica, resistenza à a corrosione è inerzia – proprietà chì facenu un materiale assai ricercatu in scambiatori di calore è altre applicazioni à alta temperatura.

I tubi di ceramica SSiC sò assai resistenti à l'abrasione, aumentendu a so longevità. I costi di mantenimentu sò più bassi grazia à a so forza chimica è meccanica superiore in comparazione cù i tubi tradiziunali.

Queste caratteristiche facenu i materiali ceramichi SSiC cumpunenti indispensabili in parechji equipaghji à alta temperatura, cumpresi forgiatura di frequenza media, i forni elettrici in l'industria siderurgica è l'industria di fusione di metalli non ferrosi, forni di forni è protettori di termocoppia. Inoltre, a so resistenza à l'ambienti duri, alte temperature, L'attaccu chimicu è u scossa termale facenu i materiali ceramichi SSiC adattati per i forni industriali mentre a so eccellente conduttività termica assicura a so efficienza è assicura a so affidabilità..

Alta resistenza à l'usura

A ceramica SSiC hè unu di i più forti, i materiali industriali più ligeri è duru. Cù una forza eccezziunale, resistenza à u pesu è a corrosione – per ùn dì una eccellente resistenza à l'abrasione è un bassu coefficiente di attritu trà i materiali di accoppiamentu – SSiC si distingue cum'è una scelta di materiale ideale per i sigilli di pompa, ugelli, valvole o qualcosa chì implica perdita di energia o usura. Si vanta una resistenza eccezziunale à l'attaccu chimicu ancu à alte temperature; rendendu SSiC perfettu per ambienti chimichi duri è applicazioni di longa vita cum'è i sigilli di pompa.